Zaterdag 14 april was het zover, de officiële lancering van designlabel Popsicle. Het woonlabel van mijn opdrachtgever Ingrid van der Veen.
Designlabel Popsicle is op een ludieke en passende manier in Zwolle gelanceerd. In de etalages van Bang & Olufsen, NoaNoa en Casual Friday in de Luttekestraat, zijn de belevingswerelden van Popsicle vertaald in een decor met levende etalagepoppen. Tijdens deze lancering presenteerde ontwerper Ingrid van der Veen haar eerste product. Ik heb voor Popsicle het strategisch marketingplan gemaakt en het introductieplan bedacht.
Klantbeleving in retail is hot
Met de succesvolle etalage-act van Popsicle heeft het label naamsbekendheid gegenereerd. Daarnaast heeft het een win winsituatie met de retailers uit de Luttekestraat opgeleverd, namelijk de extra attentiewaarde van de etalages en de reuring in de straat zelf door de herhaling in meerdere etalages. Hiermee speelt het designlabel optimaal in op de trend van klantbeleving in de retailbranche.
Er is heel positief gereageerd op de introductieactie, zowel door consumenten als B2B. Op Twitter en Facebook is door voorbijgangers veel gepost over de lancering, maar ook op belangrijke woonblogs zoals Binnenhuisarchitect.nl is aandacht voor de lancering van Popsicle.
Je kunt Popsicle ook op facebook volgen, daar vind je ook foto’s en filmpjes van de lancering.
Ook op onderscheidende wijze aandacht vragen voor je product?
Zou jij ook op een onderscheidende manier onder de aandacht van je klanten willen komen? Ik denk graag mee hoe je dat kunt doen!! We gaan eerst goed kijken naar je klanten om een goed plan te maken. Nieuwsgierig? Bel me voor een afspraak!
Klik hier voor meer over Popsicle, design that rocks your world >>
Inspiratie blog
- algemeen (81)
- blind boxed art (1)
- de genereuze stad zwolle (15)
- eigen concepten (33)
- eten en drinken (5)
- helden (7)
- inspiratie (48)
- kindperspectief (5)
- klantbeleving (19)
- kunst (25)
- mode (4)
- muziek (4)
- organische gebiedsontwikkeling (31)
- placemaking (29)
- quotes (2)
- reizen (10)
- retail (11)
- schone ijssel (5)
- spontane stad (40)
- stad op ooghoogte (8)
- wonen (5)